Serwis techniczny

Dysponujemy własnym, jedynym w Polsce, Autoryzowanym przez firmę Luigi Lavazza S.p.A. Technicznym Centrum Serwisowym oraz magazynem oryginalnych części zamiennych, akcesoriów, materiałów reklamowych a także szeroką ofertą materiałów wsparcia sprzedaży – także tworzonych na indywidualne potrzeby Klienta. Prowadzimy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis ekspresów Lavazza, automatów sprzedających Lavazza BLUE, N&W Global Vending, dyspenserów soków Nektar Natura d.o.o i innych urządzeń dla wszystkich Klientów i Użytkowników. Oferujemy przeglądy okresowe*, naprawy bieżące, programowanie, udoskonalanie a także profesjonalne czyszczenie i odkamienianie wszystkich urządzeń.


Oferowane przez nas usługi są wykonywane wg instrukcji serwisowych Lavazza Techical Service, N&W Global Vending oraz Nektar Natura d.o.o i przy wykorzystywaniu specjalistycznych narzędzi oraz urządzeń pomiarowych dostarczonych także przez producentów urządzeń.

Zapewniamy Dystrybutorom oraz Operatorom wsparcie techniczne i szkolenia serwisowe.

Najczęściej serwisowane urządzenia – jeśli nie znalazłeś swojego zadzwoń lub napisz
Mariusz Kukuła Technik Serwisu +48 607 444 855
, 575 193 555, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

* standardowy zakres przeglądu okresowego w cenie 129 zł netto:

  • rozebranie urządzenia,
  • diagnoza usterek,
  • kontakt ze Zleceniodawcą (w przypadku konieczności wymiany innych części niż w przeglądzie okresowym),
  • kompleksowe czyszczenie i odkamienianie kąpielowe,
  • wymiana na nowe wszystkich uszczelnień układu wodnego,
  • wymiana koniecznych śrub i zacisków,
  • poprawne złożenie urządzenia,
  • test ciśnieniowy,
  • test poprawności przygotowania espresso
  • 3 misiące gwarancji na wykonane naprawy
  • 6 miesięcy gwarancji na wykonane naprawy jeśli Klient używał w tym czasie właściwego filtra wody i potrafi to udokumentować

DLA TWOJEJ WYGODY: Serwis „door-to-door“ w całej POLSCE TERAZ W CENIE PRZEGLĄDU !

  • odbiór Twojego urządzenia naszym kurierem pod wskazanym w „Zleceniu naprawy“ adresem,
  • przegląd okresowy Twojego urządzenie w naszym serwisie wg zakresu standardowego j.w.
  • dostarczenie naszym kurierem urządzenia po przeglądzie na wskazany w „Zleceniu naprawy“ adres


Jeśli urządzenie nie ma uszkodzeń wymagających niestandardowych części zamiennych to ta usługa trwa tylko 3 dni robocze

pobierz zlecenie naprawy

pobierz regulamin serwisu

 



Mariusz Kukuła Technik Serwisu +48 607 444 855, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

More in this category: Gastronomia »